eduakcja

Neurobiologia edukacji, czyli dlaczego tak trudno być dobrym nauczycielem?

Weź udział w bezpłatnym wykładzie doktora Marka Kaczmarzyka!
  • Czym jest edukacja naturalna i jakie ma znaczenie w pracy nauczyciela?
  • Jaką cenę płacimy za bycie dobrym nauczycielem?
  • Dowiedz się, dlaczego jesteś w swoim zawodzie na właściwym miejscu!
Jednym słowem: zapisz się na bezpłatny wykład, dzięki czemu lepiej poznasz naurobiologiczne uwarunkowania nauczania i wychowania.
Uzupełnij poniższe pola i uzyskaj dostęp do wykładu video oraz otrzymuj dodatkowe materiały. Szanujemy Twoją prywatność – będziemy przesyłać informacje jedynie o szkoleniu online.




Poznaj opinie uczestników o tym szkoleniu

Z największym zainteresowaniem słuchałam Was o najnowszych badaniach i osiągnięciach w zakresie neurodydaktyki. Marzę o tym, aby takich konferencji, wykładów czy warsztatów było jak najwięcej.

Joanna

uczestniczka szkolenia

Ale było… super! Jedne z najbardziej inspirujących zajęć jakie pamiętam!

Justyna

uczestniczka szkolenia

Rewelacyjny wykład doktora Marka Kaczmarzyka.

Małgorzata

uczestniczka szkolenia

Cieszy mnie to, że są pedagodzy którym się chce. Chce się szkolić, chce się uczyć, chce się pracować dla dobra dzieci. Wielki szacunek.

Katarzyna

uczestniczka szkolenia

Dziękuję za super spędzony czas. Przekazana wiedza tłumaczy wiele uwarunkowań i zachowań. Pana praca pozwala nam nauczycielom wspierać siebie i dzieciaki. Proszę o ciąg dalszy.

Irena

uczestniczka szkolenia

Serdecznie polecam wszystkim – zwłaszcza Nauczycielom – jeśli chcecie w końcu coś zmienić – to właśnie jest ten dobry moment! Zmiana poprzez świadomość.

Maryla

uczestniczka szkolenia
marek
Prowadzący

dr Marek Kaczmarzyk

Jestem biologiem, neurodydaktykiem i memetykiem, nauczycielem z dwudziestodwuletnim stażem pracy w szkole średniej i wykładowcą, autorem artykułów i książek z zakresu biologicznych i memetycznych kontekstów kształcenia, podręczników i programów szkolnych oraz niestrudzonym popularyzatorem nauki. Specjalizuję się w  zakresie ewolucyjnego, neurobiologicznego i memetycznego podłoża procesów uczenia się, nauczania i wychowania. Podczas szkoleń i wykładów, które przeprowadziłem, udział brało już kilkadziesiąt tysięcy nauczycieli i wychowawców. Od 2000 roku kieruję Pracownią Dydaktyki Biologii na Wydziale Biologii Ochrony Środowiska Uniwersytetu Śląskiego.

Neurobiologia edukacji, czyli dlaczego tak trudno
być dobrym nauczycielem?