Skip to main content

Jak rozmawiać w szkole o tym, kim jesteśmy? Gościnią rozmowy jest Aleksandra Miklaszewska – psycholożka, seksuolożka, specjalistka w Programie SPDN i współautorka programu szkoleń dla nauczycieli „Nauczyciel wobec dojrzewania psychoseksualnego dzieci i młodzieży”. Wspólnie zastanawiamy się, jak mówić o różnorodności i tożsamości w sposób mądry, wspierający i bez lęku.

W szkolnej codzienności coraz częściej pojawiają się pytania o to, jak reagować, gdy uczeń lub uczennica mówi o sobie inaczej, jak wspierać młodzież w procesie poznawania siebie i jak rozmawiać o tematach, które budzą emocje. To rozmowa o empatii, języku i odpowiedzialności dorosłych – nauczycieli, wychowawców i rodziców. Bo szkoła może być miejscem, w którym młody człowiek nie tylko się uczy, ale też może po prostu być sobą.

Zapraszamy do wysłuchania i obejrzenia podcastu pt. „Jak rozmawiać o tożsamości płciowej w szkole?”.

Oceń, jak ciekawy był artykuł

0 / 5. Liczba ocen: 0

Ten artykuł nie ma jeszcze ocen!

Niech skorzystają też inni