Zadzwoń: 505 442 812
Szkolenia dla nauczycieli przedszkoli ≫ Jak uczyć dziecko mówić
Wychowanie i kształtowanie dzieci to piękne i bardzo wymagające doświadczenia. Prawidłowo rozwijające się dziecko jest ukoronowaniem naszych wysiłków. Świat wyglądałby cudownie, gdyby rozmawiające maluchy były normą. Niestety dużo dzieci zaczyna mówić coraz później. W grupach przedszkolnych pojawiają się takie, które nie mówią w ogóle bądź mówią znacznie słabiej od rówieśników.
To trudne, kiedy dziecko Cię nie rozumie lub nie masz pewności, czy Cię rozumie, a Ty nie wiesz, czego ono w danym momencie potrzebuje. Brakuje podstawowej komunikacji. Nie możemy wówczas w pełni budować relacji z dzieckiem. Nie dość, że czujemy się zagubieni, to mamy świadomość, że nie jesteśmy w stanie odpowiadać na potrzeby dziecka i pomóc mu się prawidłowo rozwijać.
Jeśli możemy pomóc 2,5-latkowi poznawać język, zróbmy to koniecznie. 5-latek ma już znacznie mniejszą szansę na sukces. Brak komunikacji z otoczeniem będzie powodem frustracji i zagubienia. Pojawią się tak zwane trudne zachowania, które są problemem zarówno dla dziecka jak i innych wokół niego.
Pomóż sobie w zbudowaniu relacji z dzieckiem słabo mówiącym. Skorzystaj ze wskazówek terapeutki mowy Dagmary Śmiałkowskiej i włącz się w proces terapeutyczny, przyczyniając się do rozwoju mowy swoich przedszkolaków.
Przykładowy wykład
Przykład zajęć praktycznych
dostęp dla wszystkich
nauczycieli i wychowawców
20 szkoleń na 12 miesięcy
tylko 1880 zł
za całą Radę Pedagogiczną
dostęp indywidualny
dla jednej osoby
20 szkoleń na 12 miesięcy
tylko 498 zł
za dostęp dla jednej osoby
dostęp do tego szkolenia
dla jednej osoby
1 szkolenie na 12 miesięcy
tylko 128 zł
za dostęp do jednego szkolenia
Wykłady |
---|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia praktyczne |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Jestem filologiem, logopedą i nauczycielem wychowania przedszkolnego. Od ponad ćwierć wieku zdobywam doświadczenie, pracując z dziećmi zaburzonymi i kształcąc młodych terapeutów. Tworzę językowe pomoce terapeutyczne dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy oraz indywidualne programy nauki języka dla rodziców do samodzielnej pracy w domu.
W ramach stworzonej przeze mnie Fundacji Terapii Mowy, kieruję sprawami merytorycznymi w punkcie przedszkolnym, prowadzonym wyłącznie dla dzieci zaburzonych. W przeszłości przygotowywałam również antologię poezji dla najmłodszych i byłam szefem merytorycznym dwutygodnika „Miś”.