Zadzwoń: 505 069 419
Agresja, złość, lęk.
Zaburzenia zachowania u dzieci
szkolenie online prof. Magdaleny Olempskiej-Wysockiej
Dostępne tylko w programie szkoleń przedszkolnych!
SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE
Agresja, złość, lęk.
Zaburzenia zachowania u dzieci
szkolenie online prof. Magdaleny Olempskiej-Wysockiej
Dostępne tylko w programie szkoleń przedszkolnych!
Agresja, złość, lęk. Zaburzenia zachowania u dzieci
Agresja, złość i lęk to emocje pojawiające się dość często w rozwoju dziecka. Zazwyczaj traktowane są jako emocje negatywne, zagrażające, jako takie, które nie powinny się pojawiać. Tymczasem są one bardzo potrzebne, kształtują prawidłowy rozwój emocjonalno-społeczny dziecka a także jego rozwój poznawczy. Emocje te często są silne, mają bardzo intensywny przebieg, a nieodpowiednio wzmacniane mogą doprowadzić do pojawiania się u dziecka zachowań nieadekwatnych, niepożądanych a w efekcie nawet do zaburzeń zachowania.
Samoregulacja emocji to długotrwały proces uzależniony od wielu czynników. Sposoby radzenia sobie z emocjami są różne. Ważna jest w tym aspekcie możliwość zdobywania przez dziecko doświadczeń. To my dorośli powinniśmy dzieciom stworzyć takie środowisko, w którym będzie to możliwe. Kiedy dziecko ma możliwość zdobywania kolejnych doświadczeń, zaczyna coraz lepiej rozumieć swoje emocje.
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu:
- Dowiesz się, jak powstają i jak rozwijają się emocje u dziecka.
- Dowiesz się, kiedy dane zachowanie dziecka staje się zachowaniem problemowym.
- Nauczysz się, jak wzmacniać zachowania pożądane i jak nie wzmacniać zachowań niepożądanych.
- Poznasz czynniki wpływające na wystąpienie u dziecka zachowań niepokojących, problemowych, niepożądanych.
- Dowiesz się, jak powstaje złość, co zwiększa ryzyko wybuchu złości u dziecka, co przepowiada wybuch złości a także, jak możesz go „rozminować”.
- Zrozumiesz, kiedy u dziecka w wieku przedszkolnym pojawiają się zachowania agresywne i co mogą one sygnalizować.
- Poznasz najczęstsze lęki pojawiające się u dzieci, a także nauczysz się, jak je rozpoznawać.
- Nauczysz się, co jest najważniejsze we współpracy z rodzicem dziecka, jak podejmować rozmowę, jak informować rodziców o trudnościach związanych z rozwojem dziecka.
Przykładowe odcinki szkolenia:
Każde dziecko czegoś się boi
Komunikacja złości i w złości
Skorzystaj z atrakcyjnej oferty!
Wybierz liczbę osób w Radzie Pedagogicznej Twojej placówki
do 10 osób
$ 1 480 zł
za 12 miesięcy- Rosnąca baza szkoleń
- Pokazowe zajęcia z dziećmi
- Dostęp 24/7
- Imienne zaświadczenia
11-15 osób
$ 1 880 zł
za 12 miesięcy- Rosnąca baza szkoleń
- Pokazowe zajęcia z dziećmi
- Dostęp 24/7
- Imienne zaświadczenia
16-20 osób
$ 2 280 zł
za 12 miesięcy- Rosnąca baza szkoleń
- Pokazowe zajęcia z dziećmi
- Dostęp 24/7
- Imienne zaświadczenia
od 21 osóbBEZ LIMITU OSÓB
$ 2 580 zł
za 12 miesięcy- Rosnąca baza szkoleń
- Pokazowe zajęcia z dziećmi
- Dostęp 24/7
- Imienne zaświadczenia
Dostęp
indywidualny
Dostęp do wszystkich
szkoleń przedszkolnych
tylko 648 zł
za dostęp dla jednej osoby
Dokładny program szkolenia
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Poznaj ekspertkę

dr hab. prof. UAM Magdalena Olempska-Wysocka
Psycholog, pedagog specjalny, neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej. Wykładowca akademicki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Od ponad 19 lat pracuje z małymi dziećmi w zakresie wspomagania ich rozwoju poznawczego i komunikacji; prowadzi indywidualne konsultacje psychologiczne zarówno dla dzieci, młodzieży jak i ich rodziców. Współpracuje z nauczycielami w zakresie dostosowania metod i form pracy dla dzieci i uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i komunikacyjnymi. Specjalizuje się w diagnozie i terapii logopedycznej i psychologicznej dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi – w zakresie funkcjonowania poznawczego, rozwoju emocjonalno-społecznego, komunikacji. Autorka wielu publikacji naukowych, uczestniczka konferencji naukowych i popularno-naukowych z zakresu logopedii, pedagogiki specjalnej, psychologii.