Skip to main content

Przestrzeń, wymiary, droga, instrukcja, bohater bez twarzy, bohater z twarzą,… O etapach wprowadzania nauki kodowania w przedszkolach opowiada Anna Świć, autorka szkolenia online „Kodowanie na dywanie”.

Pierwszy etap kodowania to nauka odwzorowywania przestrzeni i wzorów w trzech wymiarach (np. budowanie wież według wzorów na kartkach). Następnie ćwiczymy uważność na powtarzalność elementów. To powinno pozwolić nam przejść do zabaw na kratownicy, gdzie uczymy dzieci tworzenia kodu (instrukcji), czyli drogi, którą ma pokonać nasz “bohater” od startu do mety.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przeczytaj nasz artykuł!

Oceń, jak ciekawy był artykuł

4.8 / 5. Liczba ocen: 12

Ten artykuł nie ma jeszcze ocen!

Niech skorzystają też inni

Zapisz się do newslettera EduAkcji!

Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z informacją dotyczącą przetwarzania moich danych przez administratora danych osobowych - spółkę EduAkcja Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych obejmujących mój adres e-mail przez spółkę EduAkcja Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie („EduAkcja”), polegające na dopisaniu tego adresu do newslettera EduAkcji i wysyłaniu na ten adres informacji o ofercie EduAkcji.