Skip to main content

Jak szkoła może wykorzystać różnorodność – pokoleń, doświadczeń, stylów pracy i kompetencji – zamiast traktować ją jak problem? Co pomaga w budowaniu współpracy, a co prowadzi do podziałów? O tym rozmawiamy z Krzysztofem Durnasiem – pedagogiem, byłym dyrektorem szkoły i specjalistą w Specjalistycznym Programie Doskonalenia Nauczycieli.

Nie chodzi już tylko o to, że w jednej szkole uczą się i pracują osoby w różnym wieku i z różnym zapleczem – prawdziwe wyzwanie polega na tym, jak tę różnorodność świadomie wykorzystać. W rozmowie przyglądamy się, co sprawia, że bywa ona źródłem konfliktów, a kiedy staje się siłą napędową zmian. Mówimy o współpracy między pokoleniami, uczeniu się od siebie nawzajem, sposobach przełamywania schematów i budowaniu środowiska, w którym każdy głos ma znaczenie.

Zapraszamy do wysłuchania i obejrzenia podcastu pt. „Szkoła pełna różnic”.

Oceń, jak ciekawy był artykuł

0 / 5. Liczba ocen: 0

Ten artykuł nie ma jeszcze ocen!

Niech skorzystają też inni