Skip to main content

 SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE

Agresja, złość, lęk.
Zaburzenia zachowania u dzieci

szkolenie online prof. Magdaleny Olempskiej-Wysockiej

Dostępne tylko w programie szkoleń przedszkolnych!

Kup dostęp do szkolenia!

 SPECJALNE POTRZEBY EDUKACYJNE

Agresja, złość, lęk.
Zaburzenia zachowania u dzieci

szkolenie online prof. Magdaleny Olempskiej-Wysockiej

Dostępne tylko w programie szkoleń przedszkolnych!

Kup dostęp do szkolenia!

Agresja, złość, lęk. Zaburzenia zachowania u dzieci

Agresja, złość i lęk to emocje pojawiające się dość często w rozwoju dziecka. Zazwyczaj traktowane są jako emocje negatywne, zagrażające, jako takie, które nie powinny się pojawiać. Tymczasem są one bardzo potrzebne, kształtują prawidłowy rozwój emocjonalno-społeczny dziecka a także jego rozwój poznawczy. Emocje te często są silne, mają bardzo intensywny przebieg, a nieodpowiednio wzmacniane mogą doprowadzić do pojawiania się u dziecka zachowań nieadekwatnych, niepożądanych a w efekcie nawet do zaburzeń zachowania.

Samoregulacja emocji to długotrwały proces uzależniony od wielu czynników. Sposoby radzenia sobie z emocjami są różne. Ważna jest w tym aspekcie możliwość zdobywania przez dziecko doświadczeń. To my dorośli powinniśmy dzieciom stworzyć takie środowisko, w którym będzie to możliwe. Kiedy dziecko ma możliwość zdobywania kolejnych doświadczeń, zaczyna coraz lepiej rozumieć swoje emocje.

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu:

  • Dowiesz się, jak powstają i jak rozwijają się emocje u dziecka.
  • Dowiesz się, kiedy dane zachowanie dziecka staje się zachowaniem problemowym.
  • Nauczysz się, jak wzmacniać zachowania pożądane i jak nie wzmacniać zachowań niepożądanych.
  • Poznasz czynniki wpływające na wystąpienie u dziecka zachowań niepokojących, problemowych, niepożądanych.
  • Dowiesz się, jak powstaje złość, co zwiększa ryzyko wybuchu złości u dziecka, co przepowiada wybuch złości a także, jak możesz go „rozminować”.
  • Zrozumiesz, kiedy u dziecka w wieku przedszkolnym pojawiają się zachowania agresywne i co mogą one sygnalizować.
  • Poznasz najczęstsze lęki pojawiające się u dzieci, a także nauczysz się, jak je rozpoznawać.
  • Nauczysz się, co jest najważniejsze we współpracy z rodzicem dziecka, jak podejmować rozmowę, jak informować rodziców o trudnościach związanych z rozwojem dziecka.

Przykładowe odcinki szkolenia:

Każde dziecko czegoś się boi

Komunikacja złości i w złości

Skorzystaj z atrakcyjnej oferty!

Poniższy cennik dotyczy dostępu dla jednej placówki.
Wybierz liczbę osób w Radzie Pedagogicznej:

do 10 osób

$ 1 480 zł

za 12 miesięcy
  • Rosnąca baza szkoleń
  • Pokazowe zajęcia z dziećmi
  • Dostęp 24/7
  • Imienne zaświadczenia
KUP TERAZ

11-15 osób

$ 1 880 zł

za 12 miesięcy
  • Rosnąca baza szkoleń
  • Pokazowe zajęcia z dziećmi
  • Dostęp 24/7
  • Imienne zaświadczenia
KUP TERAZ

16-20 osób

$ 2 280 zł

za 12 miesięcy
  • Rosnąca baza szkoleń
  • Pokazowe zajęcia z dziećmi
  • Dostęp 24/7
  • Imienne zaświadczenia
KUP TERAZ

od 21 osóbBEZ LIMITU OSÓB

$ 2 580 zł

za 12 miesięcy
  • Rosnąca baza szkoleń
  • Pokazowe zajęcia z dziećmi
  • Dostęp 24/7
  • Imienne zaświadczenia
KUP TERAZ

Dostęp
indywidualny

Dostęp do platformy na 12 miesięcy

tylko 548 648 zł *
za dostęp dla jednej osoby
* najniższa cena z 30 dni sprzed promocji: 648 zł

Chcesz odnowić dostęp dla swojej placówki?

Chcesz zamówić przez telefon
dostęp do naszej platformy

albo uzyskać więcej informacji?

Zadzwoń do nas:

tel.: 505 069 419

Dokładny program szkolenia

Czym są emocje?
Zachowania drażniące, niepożądane i zaburzenia zachowania
Jak wzmacniać zachowania pożądane i wygaszać zachowania niepożądane
Czynniki ryzyka
Przyczyny tkwiące w dziecku
Przyczyny tkwiące w rodzinie i rodzicach
Przyczyny tkwiące w otoczeniu, grupie społecznej
Dlaczego emocje są ważne w rozwoju dziecka?
Komunikacja złości i w złości
Kiedy u przedszkolaka pojawiają się zachowania agresywne?
Każde dziecko czegoś się boi
Słuchaj – akceptuj – nazywaj
Współpraca z rodzicami
Od modelowania do manipulacji
Dorosły jako przewodnik w rozwoju emocjonalnym dziecka
Podziękowanie za udział w szkoleniu

Poznaj ekspertkę

dr hab. prof. UAM Magdalena Olempska-Wysocka

Psycholog, pedagog specjalny, neurologopeda, terapeuta integracji sensorycznej. Wykładowca akademicki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Od ponad 19 lat pracuje z małymi dziećmi w zakresie wspomagania ich rozwoju poznawczego i komunikacji; prowadzi indywidualne konsultacje psychologiczne zarówno dla dzieci, młodzieży jak i ich rodziców. Współpracuje z nauczycielami w zakresie dostosowania metod i form pracy dla dzieci i uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i komunikacyjnymi. Specjalizuje się w diagnozie i terapii logopedycznej i psychologicznej dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi – w zakresie funkcjonowania poznawczego, rozwoju emocjonalno-społecznego, komunikacji. Autorka wielu publikacji naukowych, uczestniczka konferencji naukowych i popularno-naukowych z zakresu logopedii, pedagogiki specjalnej, psychologii.

Inne szkolenia dla nauczycieli przedszkoli