Skip to main content

Zabawa w kodowanie obrosła wieloma mitami. Próbujemy obalić je wszystkie. Ale najważniejsze jest i tak, aby zacząć – mówi Anna Świć, promotorka nauki kodowania w przedszkolu i autorka szkolenia o kodowaniu.

Pierwszym mitem dotyczącym kodowania, który należy rozwiać, jest sprawa ekranów. Do nauki kodowania nie potrzeba komputera ani komórki. Drugi mit to samotność. Otóż kodowanie w przedszkolu to zdecydowanie zabawa grupowa i trzecia rzecz… Czy trudno jest zacząć naukę kodowania?

Anna Świć uspokaja: to proste. A najważniejszy problem przed rozpoczęciem to nasze własne obawy. Dlatego, nauczycielko przedszkola, opiekunie, spokojnie, zacznij kodować z dziećmi. Wcale nie musisz być informatykiem.

Wojciech Albiński, redaktor bloga EduAkcji

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przeczytaj nasz artykuł!

Oceń, jak ciekawy był artykuł

4.7 / 5. Liczba ocen: 11

Ten artykuł nie ma jeszcze ocen!

Niech skorzystają też inni

Zapisz się do newslettera EduAkcji!

Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z informacją dotyczącą przetwarzania moich danych przez administratora danych osobowych - spółkę EduAkcja Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych obejmujących mój adres e-mail przez spółkę EduAkcja Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie („EduAkcja”), polegające na dopisaniu tego adresu do newslettera EduAkcji i wysyłaniu na ten adres informacji o ofercie EduAkcji.