Skip to main content

Jak może wyglądać współpraca nauczyciela wychowania przedszkolnego z rodzicami i specjalistami, aby wpierać rozwój mowy dziecka? Opowiada Dagmara Śmiałkowska, autorka szkolenia „Jak uczyć dziecko mówić”.

Rodzice najczęściej nie przyjmują do wiadomości informacji o nieprawidłowym rozwoju mowy u dziecka. Podejście rodziców jest zrozumiałe, często nie mają porównania ani doświadczenia w ocenie rozwoju swojego dziecka względem grupy. Jak zatem rozmawiać z rodzicami o ich przedszkolaku, który wzbudza naszą czujność? Z jakich specjalistów zbudować zespół wspierający dziecko w problemem mowy? Bo najważniejsze w pracy nauczyciela to empatia i rozumienie specjalnych potrzeb dziecka, które rozwija się wolniej niż inne, a razem zawsze można więcej.

Oceń, jak ciekawy był artykuł

4.8 / 5. Liczba ocen: 12

Ten artykuł nie ma jeszcze ocen!

Niech skorzystają też inni

Zapisz się do newslettera EduAkcji!

Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z informacją dotyczącą przetwarzania moich danych przez administratora danych osobowych - spółkę EduAkcja Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych obejmujących mój adres e-mail przez spółkę EduAkcja Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie („EduAkcja”), polegające na dopisaniu tego adresu do newslettera EduAkcji i wysyłaniu na ten adres informacji o ofercie EduAkcji.