Zadzwoń: 505 442 812
Szkolenia dla nauczycieli przedszkoli ≫ Matematyka w przedszkolu cz. 2
Matematykę można kochać albo jej nienawidzić bądź się jej po prostu bać. Nasza relacja z nią kształtuje się podczas pierwszych lat życia. W życiu dziecka jest więcej matematycznych dylematów niż mogłoby nam się wydawać. Edukacja matematyczna daje przedszkolakom szansę na naukę orientacji w czasie i przestrzeni, wyciągania i analizowania wniosków, przeprowadzania porównań czy chociażby sprawiedliwego rozwiązywania konfliktów.
Podczas kilkuletniej edukacji przedszkolnej dzieci mogą przejść przez 11 bloków matematycznych. Są to zagadnienia przeznaczone zarówno dla młodszych, jak i starszych przedszkolaków. W pierwszej części szkolenia omówionych zostało pierwszych pięć bloków, w tej zaś części dowiecie się, jak wprowadzić kolejne sześć bloków.
Druga część szkolenia z edukacji matematycznej w przedszkolu obejmuje bardziej zaawansowane zagadnienia i jest rozszerzeniem pierwszej części, wprowadzającej w temat matematyki dla przedszkolaków. Chcesz zapoznać się z podstawami edukacji matematycznej?
Kliknij, by przejść do pierwszej części szkolenia, która wprowadzi Cię w podstawy tematyki.
W wieku przedszkolnym (3–7 lat) przypada szczególny okres w rozwoju dziecka, charakteryzujący się poznawaniem rzeczywistości poprzez doświadczanie, uczenie się „przy okazji”, a także zauważanie zachodzących zmian.
Mierzenie płynów
Figury płaskie i bryły
dostęp dla wszystkich
nauczycieli i wychowawców
20 szkoleń na 12 miesięcy
tylko 1880 zł
za całą Radę Pedagogiczną
dostęp indywidualny
dla jednej osoby
20 szkoleń na 12 miesięcy
tylko 498 zł
za dostęp dla jednej osoby
dostęp do tego szkolenia
dla jednej osoby
1 szkolenie na 12 miesięcy
tylko 128 zł
za dostęp do jednego szkolenia
Wstęp |
---|
![]() |
Moduł I: Edukacja matematyczna w przedszkolu – krok po kroku |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Moduł II: Rozwój operacyjnego rozumowania |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Moduł III: Zadania z treścią |
![]() |
![]() |
Moduł IV: Miary |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Moduł V: Geometria |
---|
![]() |
![]() |
Moduł VI: Finanse dzieci, czyli mała ekonomia |
![]() |
![]() |
![]() |
Moduł VII: Konstruowanie i rozgrywanie gier matematycznych |
![]() |
![]() |
Moduł VIII: Podsumowanie |
![]() |
![]() |
![]() |
Jestem absolwentką edukacji przedszkolnej i terapii dziecka na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończyłam „Diagnozowanie uzdolnień matematycznych dzieci” na Akademii im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie pod okiem profesor Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej, a także kurs I i II stopnia “Dziecięca matematyka” oraz “Nauczycielska diagnoza uzdolnień matematycznych dzieci. Zasady rozwijania uzdolnień matematycznych”. Od 2015 roku prowadzę Klub Małego Matematyka. Jestem współautorem programu “Rozwijanie umiejętności matematycznych dzieci w klasie II” oraz innowacji pedagogicznej “Polubić matematykę” skierowanej dla dzieci w wieku przedszkolnym. Matematyka to moja pasja, którą mam przyjemność dzielić się z innymi nauczycielami przedszkoli oraz szkół podstawowych.