Skip to main content

Czy powinniśmy pomagać dzieciom, jeśli już potrafią wykonać daną czynność? Kiedy rozwój ruchowy dziecka może niepokoić? Dlaczego ruch rozwija mózg? Odpowiada Marzenna Kłos, autorka szkolenia o ruchu w przedszkolu

Ponadto mówimy, jak ważną rolę pełnią zwykłe spacery (i jak je urozmaicić), jak modelowanie wpływa na rozwój dzieci i jakie są pierwsze symptomy, że dziecko nie rozwija się prawidłowo. Całość odcinka wskazuje na przedszkole jako miejsce, gdzie ruch może być wykorzystany do nauki współpracy, radzenia sobie z porażkami, ale i sukcesami oraz regulowania rytmu dnia.

Wojciech Albiński, redaktor bloga EduAkcji

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przeczytaj nasz artykuł!

Oceń, jak ciekawy był artykuł

4.7 / 5. Liczba ocen: 7

Ten artykuł nie ma jeszcze ocen!

Niech skorzystają też inni

Zapisz się do newslettera EduAkcji!

Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z informacją dotyczącą przetwarzania moich danych przez administratora danych osobowych - spółkę EduAkcja Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych obejmujących mój adres e-mail przez spółkę EduAkcja Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie („EduAkcja”), polegające na dopisaniu tego adresu do newslettera EduAkcji i wysyłaniu na ten adres informacji o ofercie EduAkcji.