Skip to main content

Czy powinniśmy pomagać dzieciom, jeśli już potrafią wykonać daną czynność? Kiedy rozwój ruchowy dziecka może niepokoić? Dlaczego ruch rozwija mózg? Odpowiada Marzenna Kłos, autorka szkolenia o ruchu w przedszkolu

Ponadto mówimy, jak ważną rolę pełnią zwykłe spacery (i jak je urozmaicić), jak modelowanie wpływa na rozwój dzieci i jakie są pierwsze symptomy, że dziecko nie rozwija się prawidłowo. Całość odcinka wskazuje na przedszkole jako miejsce, gdzie ruch może być wykorzystany do nauki współpracy, radzenia sobie z porażkami, ale i sukcesami oraz regulowania rytmu dnia.

Wojciech Albiński, redaktor bloga EduAkcji

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przeczytaj nasz artykuł!

Oceń, jak ciekawy był artykuł

Niech skorzystają też inni

Zapisz się do newslettera EduAkcji!

Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z informacją dotyczącą przetwarzania moich danych przez administratora danych osobowych - spółkę EduAkcja Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych obejmujących mój adres e-mail przez spółkę EduAkcja Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie („EduAkcja”), polegające na dopisaniu tego adresu do newslettera EduAkcji i wysyłaniu na ten adres informacji o ofercie EduAkcji.